Powered by Trust.Reviews
לקוחות ממליצים

איטום גגות ביריעות ביטומניות

יריעות ביטומניות הן משטחים מחומר ייחודי שהרכבו מותאם במיוחד לאיטום גגות. על פי התקן הישראלי עובי היריעה חייב להיות לפחות בן 5 מ"מ. איטום גגות ביריעות ביטומניות יוצרת איטום מושלם אם מבצעים את תהליך האיטום על פי ההנחיות של היצרנים.

כדי ליצור את האפקט הנדרש יש להקפיד על כמה כללים מהותיים. ראשית יש לנקות את הגג באופן יסודי ביותר מפסולת, עלים, אבק, חפצים וכו, יש לפרק פריטים רופפים כמו עמודים, צנרת, דודים או אנטנות ועוד. אם התגלו בעיות הדורשות תיקון, אטימה עם בטון, מבצעים זאת ורק לאחר שהמקום יבש מהחומרים, אפשר להמשיך בתהליך. חייבים לשטוף היטב את הגג ורק לאחר יממה לבצע פריסה של היריעות הביטומניות על פני כל הגג ולבצע את האיטום. השלב האחרון הוא ביצוע הלבנה כדי ליצור בידוד אופטימלי שאותו ניתן להשלים עם פוליאוריטן או סיד.

להשגת תוצאות מושלמות של איטום גגות ביריעות ביטומניות, מורחים על כל שטחו של רצפת הגג שכבה ראשונה של מדלל ייעודי ליריעות ביטומניות בעובי 250 גרם לכל מ"ר. על גבי הקירות רצוי למרות שכבה כפולה כדי ליצור איטום הרבה יותר אפקטיבי. יש להמתין עד ששכבות המדלל יבשות לחלוטין ולאחר מכן אפשר להתחיל בהלחמת היריעות.
כל יריעה מולחמת ליריעה השנייה תוך השארת שוליים משותפים. כך נוצרת שכבה עבה יותר במרכז שאינה מאפשרת את היפרדותן של שתי היריעות הצמודות, זו מזו.
יריעות החיזוק ברוחב 15 ס"מ שאינן מכילות אגרגט, יולחמו באזורי המפגש בין הקיר לרצפה לנוחות עובדי האיטום. הכלל הוא לפרוס יריעות ביטומניות בחלק הנמוך של הגג ולאט לאט להתקדם ליחידה הגבוהה ביותר. לאחר מכן מבצעים הלחמה של כל אזורי הרולקות, מבריגים את כל החיבורים בעזרת מסטיק ביטומני וברגים תואמים.

בקרת הביצוע על פעולת איטום גגות ביריעות ביטומניות היא הצפת הגג במים כדי לוודא את עמידותן של היריעות הביטומניות במשימה. סיוד הגג בתום כל הפעולות נעשה בעזרת צבע אקרילי או צבעי הלבנה המתאימים לכך. מבחינה מקצועית, גג שבוצע בו איטום גגות בשיטה זו, יישאר לאורך כל השנים בשיטת איטום זו ולא יחזור לאחת השיטות הישנות כמו זיפות הגג.

המפתח בביצוע איטום גגות ביריעות ביטומניות נכון ומקצועי הוא להזמין אנשי מקצוע אמינים ובעלי ניסיון וידע רב שקיבלתם עליהם חוות דעת חיוביות. הצוותים יוצאי הדופן של איטום ארגמן, ישמחו לסייע לכם. איטום באמצעות יריעות ביטומניות, הינה שיטת איטום מומלצת שבעלי בתים פרטיים ודיירים בבנייני מגורים משותפים, עושים בה שימוש רב. האיטום מומלץ על גגות בטון יש לוודא כי היריעות ביטומניות, עמידות על פי התקן של מכון התקנים. יריעות ביטומניות מחליפות את שיטת הזיפות העתיקה יותר שהיא זיפות גגות. יריעות אלה הן עמידות במיוחד  ולכן תקופת האחריות שנותנים על שיטת איטום זו היא הארוכה מכולן- 10 שנות אחריות.

יש לציין, כי לא כל חומר הנמצא בגג ביתכם, עשוי להתאים לזיפות או יריעות ביטומניות, שהקשר ביניהם הוא חומר הגלם שממנו מיוצר האיטום הזפת. ביריעות ביטומניות קיימת שכבת זפת וחומרים נוספים שנמצאים ביריעות שמותקנות עכל גג שבוצעה בו הכנה מראש, כגון ניקיון ותיקוני סדקים לפני ביצוע האיטום.

איטום גגות ביריעות ביטומניות

צרכנים היות, בזכות הרשת, כבר יודעים לחפש מידע שיהיה להם חיוני ויעיל. כך גם לגבי איטום גגות ביריעות ביטומניות והשיטות השונות, חומרי הגלם הקיימים בשוק ועוד. יש להבין אילו חומרי גלם בתחום האיטום יתאימו ואילו לא, כך שאם תקראו לכמה חברות איטום, אשר  יגיעו לתת לכם יעוץ והצעת מחיר, תוכלו לוודא, על פי הידע שרכשתם אם החברה יודעת להתאים את חומר האיטום ואם היא מקצועית דיה. על פי הייעוץ והחלטה בדבר חומר האיטום שיש להתקין על גג ביתכם. לייעוץ והכוונה התקשרו 053-7373333

5/5 - (1 vote)
היחיד מסוגו בישראל ועכשיו בחינם!
בידקו מחיר מדויק לפי שטח האיטום שלכם
איטום גגות ביריעות ביטומניות

מאמרים נוספים

איטום גגות ארגמן
כללי

כמה עולה לאטום גג?

מטרת פתרונות האיטום היא לדאוג למחסום בין הפנים לחוץ. כתוצאה מכך, פתרונות איטום גגות שונים מאפשרים לשמור על פנים הבית ללא נזילות, עובש ורטיבות. פתרונות האיטום נמצאים בשימוש נרחב בתחומים

קרא עוד »
בטקל
כללי

מהו המחיר של איטום בטקל?

כאשר אנו פונים אל בעל שירות אנו רוצים לדעת קודם כל מה המחיר שלו וכך גם כאשר אנו פונים אל בעל מקצוע בשביל איטום בטקל. אם כן אתם צריכים לדעת

קרא עוד »
איטום גג בחורף
כללי

מתי הכי טוב לאטום את הגג?

כדי להאריך את חיי הגג שלכם ולהגן עליו מפני נזקי מזג האוויר, איטום גג הוא הכרחי. ביצוע איטום על הגג שלכם יעזור לו להחזיק מעמד זמן רב יותר וידרוש פחות

קרא עוד »
איטום גגות
כללי

איטום מקצועי לגג

ביצוע איטום מקצועי לגג הוא לא משהו שכדאי לזלזל בו. הרבה פעמים כאשר ישנה נזילת מים אשר מתרחשת בסוף עונת החורף, אנחנו נוטים לזלזל בבעיה ולא לטפל בה באופן מיידי.

קרא עוד »
זיפות בזפת קרה
כללי

כיצד מבצעים איטום גגות לחורף?

הרבה פעמים אנשים מתחילים לחפש קבלן איטום שיאטום להם את הנזילות בגג, רק כאשר החורף כבר מגיע והם רואים שאין ברירה וחייבים לטפל בגג. למעשה, הדבר הנכון לעשות הוא לבצע

קרא עוד »
בטקל
כללי

איטום גגות ביריעות ביטומניות

הרבה מאוד קבלני איטום ממליצים על איטום הגג באמצעות יריעות ביטומניות. מדובר על יריעות שמחזיקות מעמד הרבה יותר זמן מאשר שאר סוגי האיטום, והן עמידות בצורה מעולה גם בחום קיצוני,

קרא עוד »
Scroll to Top