Powered by Trust.Reviews
לקוחות ממליצים

חומרים לאיטום גגות

כולנו מחפשים קורת גג ומקום נעים לחיות בו ואף אחד לא רוצה להתעורר בבוקר ולגלות שהגג דולף. הבעיה היא שהגג חשוף לפגעי מזג האוויר ויתכן שהגשם והרוחות של החורף החולף הסבו לגג נזקים וכעת, כתוצאה מקילוף שכבה או יצירת סדקים, הגג נפגע ויש צורך להשקיע באיטום. שיקום של הגג ויצירת הגנה על מנת שהגג יהיה עמיד וחזק.

איטום אזור הגג בעל יתרונות רבים מהגנה מפני קרני UV ועד עיכוב של התפתחות מיקרואורגניזמים מזיקים, הגנה מוגברת יותר בפני בעירה וכן חיסכון אנרגטי. כמובן שגג איכותי ועמיד תורם גם להשבחת הנכס.

חומרי איטום מומלצים

נתחיל מכך שגג דולף מחייב נקיטת פעולה לפני שהנזק יחמיר. אבל חשוב לפנות למומחים שיאמדו את הנזק ויוכלו גם להמליץ על דרכי טיפול ושיקום מתאימות. לאחר מכן אפשר לבחור חומר קירוי לפי סוג הגג כאשר היום נהוג להשתמש ביריעות ביטוניות שלא דורשות סיוד או הלבנה.
לאחר הכנת הגג לקראת בואן של היריעות ניתן להצמיד את היריעות לבטון במראה אחיד והיריעות מקנות לגג עמידות מבוקשת. פריסה של היריעות אפשרית רק לאחר שטיפה יסודית של הגג.

גגות מעץ יש לאטום בדרך המתאימה לחומר הגלם כך שהעץ ישמור על עמידות מקסימלית וגם על מראה אסתטי לאורך זמן. אפשר להשתמש, בין הפעולות המקצועיות, גם בחומר איטום כמו מרק אפוקסי, שזהו למעשה פלסטלינה דו רכיבית אשר התכונות שלה מאפשרות לה להתקשות כמו פלדה לאחר עיבוד ואפשר באמצעותה למלא סדקים וחורים שונים. החומר עצמו מגיע כרול גמיש וכל שצריך זה לחתוך את הכמות המבוקשת ולעסות אותו עד השגת חומר הומוגני ולהדביק. במהרה הוא יתקשה כמו פלדה ויעניק את העמידות המבוקשת.

אחד הסימפטומים שנובעים מבעיות איטום היא של רטיבות קפילארית. הכוונה היא למים שעולים ויוצרים רטיבות במבנה ועל מנת לטפל בכך, תידרש תערובת איטום עוצמתית שמטרתה ליצור דיפוזיה של לחות. התערובת נצמדת לתשתית וכך יוצרת שכבת איטום למניעת עובש וחדירה של מלחים שיוצרים ריקבון ונזקים. אפשר להעצים את האפקט על ידי קרם על בסיס מים אותו מחדירים לחודרים שנקדחים בקיר – הקרם עובר תהליך של דיפוזיה בקיר עצמו וכל שנדרש זה אקדח סיליקון על מנת לבצע את ההחדרה לקיר בצורה מדויקת וטובה.
במקרים מסוימים יהיה צורך גם בשימוש בדבק אפוקסי להדבקה, תיקון ומילוי כאשר חשוב לבחון את ההתאמה של הדבק לסוג התשתית (אבן, שיש, בטון) וכן לבחון שהוא אכן עמיד בפני כימיקליים ואינו נסדק בזמן הייבוש וכן אפשר לצבוע לאחר מכן, לשייף ולקדוח לפי הצורך.
חומרים לאיטום דליפות מורכבים מפורמולה עם חומרים עוצמתיים שיכולים לסגור קצוות מפוצלים, סדקים ויש לבחון התאמה לסוג הגג והאם הוא כולל ארובות, טורבינות, פתחי אוורור ומה הציוד הנדרש על מנת לבצע את העבודה בדרך האפקטיבית והמקצועית ביותר.

חשוב מאוד לפנות למומחי איטום גג על מנת לקבל הסבר מפורט ולהזמין ביצוע עבודות עם חומרי איטום עוצמתיים ומקצועיים תוך שימוש בכלים האסטרטגיים הנכונים להשגת התוצאה הטובה ביותר. גג אטום ואסתטי בסטנדרט הגבוה ביותר. מומחים ידעו כיצד להדביק בצורה מושלמת גם על משטחים דולפים ורטובים בתנאי שטח מאתגרים כאשר כיום אפשר לבחור גם חומרים ידידותיים לסביבה בגמישות גבוהה עמידים בטמפרטורות גבוהות במיוחד המאריכים את תוחלת החיים של הגג באופן משמעותי.

אם אתם מחפשים קבלני איטום מקצועיים בעלי ידע ניסיון ומקצועיות צרו קשר עם חברת ארגמן 053-7373333

5/5 - (1 vote)
היחיד מסוגו בישראל ועכשיו בחינם!
בידקו מחיר מדויק לפי שטח האיטום שלכם
חומרי איטום מומלצים

מאמרים נוספים

איטום גגות ארגמן
כללי

כמה עולה לאטום גג?

מטרת פתרונות האיטום היא לדאוג למחסום בין הפנים לחוץ. כתוצאה מכך, פתרונות איטום גגות שונים מאפשרים לשמור על פנים הבית ללא נזילות, עובש ורטיבות. פתרונות האיטום נמצאים בשימוש נרחב בתחומים

קרא עוד »
בטקל
כללי

מהו המחיר של איטום בטקל?

כאשר אנו פונים אל בעל שירות אנו רוצים לדעת קודם כל מה המחיר שלו וכך גם כאשר אנו פונים אל בעל מקצוע בשביל איטום בטקל. אם כן אתם צריכים לדעת

קרא עוד »
איטום גג בחורף
כללי

מתי הכי טוב לאטום את הגג?

כדי להאריך את חיי הגג שלכם ולהגן עליו מפני נזקי מזג האוויר, איטום גג הוא הכרחי. ביצוע איטום על הגג שלכם יעזור לו להחזיק מעמד זמן רב יותר וידרוש פחות

קרא עוד »
איטום גגות
כללי

איטום מקצועי לגג

ביצוע איטום מקצועי לגג הוא לא משהו שכדאי לזלזל בו. הרבה פעמים כאשר ישנה נזילת מים אשר מתרחשת בסוף עונת החורף, אנחנו נוטים לזלזל בבעיה ולא לטפל בה באופן מיידי.

קרא עוד »
זיפות בזפת קרה
כללי

כיצד מבצעים איטום גגות לחורף?

הרבה פעמים אנשים מתחילים לחפש קבלן איטום שיאטום להם את הנזילות בגג, רק כאשר החורף כבר מגיע והם רואים שאין ברירה וחייבים לטפל בגג. למעשה, הדבר הנכון לעשות הוא לבצע

קרא עוד »
בטקל
כללי

איטום גגות ביריעות ביטומניות

הרבה מאוד קבלני איטום ממליצים על איטום הגג באמצעות יריעות ביטומניות. מדובר על יריעות שמחזיקות מעמד הרבה יותר זמן מאשר שאר סוגי האיטום, והן עמידות בצורה מעולה גם בחום קיצוני,

קרא עוד »
Scroll to Top