דגשים לאיטום מרתפים

איטום מבנים תת קרקעיים בכלל ומרתפים בפרט, נחשב במשך שנים רבות לאחד הדברים המאתגרים ביותר בענף הבנייה. כיום, קיימות שלל שיטות לאיטום מרתפים, וזאת על מנת למנוע חדירת רטיבות או גז ראדון – שעלולים להזיק מאוד לבריאות – למבנה התת קרקעי. לפניכם מספר דגשים חשובים לאיטום מבנים תת קרקעיים בכלל ומרתפים בפרט.

לפני הכל: הכנה
חשוב מאוד להבין כי בדומה לכל עבודה אחרת, גם את המרתף יש להכין היטב לפני פעולות האיטום.
בשלב ההכנה נסיר את כל השכבות של הקיר – הטיח, הריצוף, הצבע, המילוי ועוד, עד שנוכל להגיע לקיר הבטון עצמו. לאחר חשיפת קיר הבטון, נוכל להתחיל בעבודות התיקון, המילוי וההחלקה של הקירות, תוך שימוש בחומרים ייעודיים לכך. אין להקל ראש בבחירת החומרים בשלב זה, שכן חשוב מאוד לבצע אטימה מלאה וחזקה מאוד של הקיר.

דגשים לאיטום מרתפים

רק לאחר שביצענו הכנה טובה ונכונה לקירות המרתף, ניתן להמשיך בפעולות איטום נרחבות יותר. חשוב מאוד לבצע איטום בשכבה מאסיבית יחסית, כלומר בשכבה השוקלת כ- 2 קילוגרים למטר, ולהוסיף שכבות נוספות במידת הצורך. בסופו של דבר, העובי של כלל השכבות צריך להגיע למשקל של כ-5 קילוגרם למטר, וזאת על מנת להבטיח איטום מאסיבי ואיכותי לקירות המרתף.

משקופים, פתחים ומה שביניהם
איטום של פתחים, משקופים וכדומה, יתבצע לרוב באמצעות חומרי איטום שיוזרקו לאיזורים הבעייתיים או לאיזורים הדורשים איטום. חשוב מאוד להקפיד לעשות זאת תוך התחשבות בכלל הפרמטרים של המבנה, וזאת על מנת למנוע לחץ על המבנה או תזוזה כלשהי שלו.

דגש נוסף וחשוב מאוד, הוא ביצוע פעולות איטום מרתף על ידי קבלני איטום מיומנים ומנוסים בלבד. חשוב מאוד להבין כי בכל הנוגע לבנייה, איטום ועוד, פעולות שלא מתבצעות כהלכה עלולות להזיק מאוד למבנה – עניין העלול לגרור איתו שלל בעיות, עד למצב של סיכון חיים אמיתי. מסיבה זו, עבודות מסוג אלה יש לבצע רק באמצעות אנשי מקצוע מיומנים, אשר מחזיקים בניסיון רב ועתיר שנים בתחום. אם אתם מחפשים קבלני איטום מקצועיים בעלי ידע ניסיון ומקצועיות צרו קשר עם חברת ארגמן 053-7373333

אנא דרגו את המידע

קיבעו שיחת ייעוץ

לקביעת פגישת ייעוץ עם קבלן איטום מוסמך השאירו פרטים.
ארגמן איטום
5.0
מבוסס על 4 ביקורות
powered by Google
Ran RieglerRan Riegler
02:26 30 May 22
iTKor SolutionsiTKor Solutions
17:25 22 Feb 22
חיפשתי שירותי איטום לבית משותף ודרך חיפושים רבים בגוגל הגעתי לארגמן איטום. קבלנו שירותי ייעוץ ולאחר שיחה הנעימה החלטנו לשכור את שירותיו. שירות 5 כוכבים ממליץ בחום.
ברכה מזורברכה מזור
12:06 05 Aug 21
אסי המקסים הגיע אלי לפתור בעיות נזילה, התחשב במצב ועשה עבודה טובה מהירה ומקצועית! תודה לך אסי!
snim 1snim 1
12:50 20 Jul 21
עשו עבודה מדהימה! חבר'ה מקסימים! עשו עבודה איכותית עם מחיר איכותישירות אדיב ואישי ממליץ בחום!
js_loader
אסי ארגמן יועץ איטום גגות

אודות ארגמן איטום

ארגמן איטום הוא עסק משפחתי דור שני באיטום, המתמחה בכל סוגי האיטום למבנים. מאז הקמתנו, אנו מחויבים למתן שירות מקצועי, אמין ואיכותי ללקוחותינו. בזכות המורשת המשפחתית והניסיון הרב שצברנו במהלך השנים. אנו מביאים לכל פרויקט את הערכים והמסורת שהועברו מדור לדור, עם דגש על איכות, מקצועיות ויחס אישי לכל לקוח.

עוד באותו נושא

קבלן איטום ארגמן איטום גגות

קבלן איטום ברחובות

קבלן איטום גגות מקצועי ברחובות עבודת האיטום המוכרת והנפוצה ביותר היא איטום גגות אבל למעשה, קבלן איטום מקצועי מספק שירותי איטום מקצועיים מגוונים הכוללים איטום קירות חיצוניים, איטום מרתפים, איטום

קרא עוד »
איטום מרתפים

איטום מרתפים מידע כללי

איטום בהזרקה לרטיבות במרתפים רטיבות במרתפים מהווה אתגר מיוחד. מדובר בסוג חדר שנמצא לרוב במקום הנמוך ביותר במבנה ולכן מים ממקורות שונים, עלולים לנוע לכיוון זה ולהצטבר בצידו החיצוני של

קרא עוד »
Powered by Trust.Reviews
לקוחות ממליצים

יש לכם שאלה?

שאלנו אותנו