האם בטקל הוא חומר איטום חזק?

אין דבר יותר מעצבן מאשר לקום יום אחד בחורף ולגלות כי הגג שלך דולף. העניין הוא שדליפה יכולה לקרות בכל בית חדש או ישן, על קומות או על הקרקע ולכן עולה השאלה מה אנו יכולים לעשות נגד דליפה בגג הבית שלנו? אם כן ההצעה שלנו אליכם היא לאטום את הגג עוד בקיץ. איטום גגות זו הדרך הטובה ביותר להילחם בדליפות.

 בטקל הוא אולי חומר האיטום הטוב ביותר וזאת מכיוון שהוא מאוד חזק

בטקל עשוי מבטון וכאשר הוא מתקשה הוא בלתי ניתן לחדירה. אי אפשר להתעלם מכך גם כי בטקל מחיר הוא מאוד נמוך באופן יחסי בטח אל מול היתרונות שלו ולכן מאוד אבל מאוד משתלם לעשות איטום בעזרת חומר זה. הבטקל מחזיק ביתרונות עצומים שאי אפשר להתעלם מהם וכדאי לכם להשתמש בו לאיטום הגג שלכם.

האם אפשר לאטום גג לבד?

לאחר שדיברנו על בטקל מחיר עולה השאלה האם אפשר לבצע איטום גגות לבד? אם כן התשובה היא שממש אבל ממש לא. אלא אם כן אתם קבלן איטום ממש אבל ממש לא אפשרי לאטום גג לבד.

אם תנסו לאטום את הגג לבד הדבר יעלה לכם המון כסף, זמן ומשאבים וסביר להניח כי בסופו של יום הגג לא יהיה אטום כמו שצריך. אתם צריכים להבין כי איטום גג זה בין העבודות המורכבות ביותר שיש הדורשות ידע עצום וניסיון רב ולכן ממש לא כדאי לכם לאטום לבד את הגג שלכם. אל תחסכו כסף על קבלם איטום מכיוון שבסופו של יום אם תנסו לחסוך רק תשלמו יותר.

פונים אל קבלן איטום? שימו לב לשיטת העבודה שלו

עליכם לדעת ולהבין כי יש מספר שיטות לאיטום גגות כמו זפת ובטקל ויש משמעות אדירה לשאלה באיזה שיטה קבלן האיטום בוחר. לפני שהקבלן מתחיל לעבוד בררו אתו באיזה שיטת איטום הוא בוחר ובררו עמו פרטים על שיטה זו בכדי להבין מה הוא עושה ואיך הוא אוטם את הגג שלכם.

אנא דרגו את המידע

קיבעו שיחת ייעוץ

לקביעת פגישת ייעוץ עם קבלן איטום מוסמך השאירו פרטים.
ארגמן איטום
5.0
מבוסס על 4 ביקורות
powered by Google
Ran RieglerRan Riegler
02:26 30 May 22
iTKor SolutionsiTKor Solutions
17:25 22 Feb 22
חיפשתי שירותי איטום לבית משותף ודרך חיפושים רבים בגוגל הגעתי לארגמן איטום. קבלנו שירותי ייעוץ ולאחר שיחה הנעימה החלטנו לשכור את שירותיו. שירות 5 כוכבים ממליץ בחום.
ברכה מזורברכה מזור
12:06 05 Aug 21
אסי המקסים הגיע אלי לפתור בעיות נזילה, התחשב במצב ועשה עבודה טובה מהירה ומקצועית! תודה לך אסי!
snim 1snim 1
12:50 20 Jul 21
עשו עבודה מדהימה! חבר'ה מקסימים! עשו עבודה איכותית עם מחיר איכותישירות אדיב ואישי ממליץ בחום!
js_loader
אסי ארגמן יועץ איטום גגות

אודות ארגמן איטום

ארגמן איטום הוא עסק משפחתי דור שני באיטום, המתמחה בכל סוגי האיטום למבנים. מאז הקמתנו, אנו מחויבים למתן שירות מקצועי, אמין ואיכותי ללקוחותינו. בזכות המורשת המשפחתית והניסיון הרב שצברנו במהלך השנים. אנו מביאים לכל פרויקט את הערכים והמסורת שהועברו מדור לדור, עם דגש על איכות, מקצועיות ויחס אישי לכל לקוח.

עוד באותו נושא

איטום גגות רעפים

טיפים לאיטום גגות רעפים

איטום גגות הוא ללא ספק אחד הדברים החשובים במהלך בניית מבנים חדשים, כדי שלא שתהיה חדירה של מים אל תוך המבנה. הגג הוא זה שלמעשה מה שמגן על המבנה מפני

קרא עוד »
יציקות בטקל עם ארגמן איטום גגות

כמה יעלה לאטום את הגג?

כשרוצים לאטום את הגג, אנו צריכים להבין כמה קבלן איטום גגות ייקח מאתנו ומה יהיה לגבי מחיר איטום הגג. אם כן אתם צריכים להבין כי העלות של איטום גג תלויה

קרא עוד »
אין יותר מאמרים
Powered by Trust.Reviews
לקוחות ממליצים

יש לכם שאלה?

שאלנו אותנו