טיפים לאיטום גגות רעפים

איטום גגות הוא ללא ספק אחד הדברים החשובים במהלך בניית מבנים חדשים, כדי שלא שתהיה חדירה של מים אל תוך המבנה. הגג הוא זה שלמעשה מה שמגן על המבנה מפני הגשם שיורד בחורף, ומאפשר לנו לשהות בתוכו מבלי להירטב. אולם, אם האיטום לא התבצע בצורה הנכונה, מיד בתחילתו של החורף תתחיל רטיבות בתקרת המבנה, ובמקרים מסוימים יכולים להתרחש נזקים משמעותיים לגג. הדרך הטובה ביותר כדי לוודא שהגג שלכם אטום בצורה הטובה ביותר, היא לשכור את שירותיו של קבלן איטום מקצועי, שיבצע בדיקה למצב האטימות של הגג, ובמקרה הצורך יבצע אטימה של הגג בצורה מקצועית.

כמה טיפים לאיטום גגות רעפים

אם אתם רוצים לנסות לאטום את גג הרעפים שלכם לבד, ננסה לתת לכם כמה טיפים שיעזרו לכם לבצע את המשימה:

  • נקו היטב את הגג לפני תחילת העבודה, בעזרת שימוש עם מכשור מתאים אשר מאפשר ניקיון יסודי של הגג.
  • אם מצאתם במהלך הניקיון רעפים פגומים, יש להחליפם באריחים חדשים עוד בטרם התחלתם באיטום הגג.
  • רכשו חומרי איטום גגות איכותיים, אשר יאפשרו לכם לאטום את הגג בצורה מוצלחת, ובצעו את האיטום בהתאם להוראות השימוש שעל גבי חומרי האיטום שרכשתם.

אם אתם לא מרגישים בנוח לבצע את העבודה לבד, תוכלו לשכור את שירותיו של קבלן איטום מקצועי שיש לו את הידע והכלים הנדרשים לבצע את האיטום בצורה המקצועית ביותר.

כיצד לבחור קבלן איטום מקצועי?

אם בחרתם לעשות איטום גגות בעזרת קבלן איטום, חשוב למצוא איש מקצוע מנוסה שמחזיק בכלים הנדרשים כדי לבצע את העבודה בצורה היעילה ביותר, ואשר משתמש עם חומרי איטום גגות ברמה גבוהה. אחת החברות המובילות בישראל בתחום היא חברת ארגמן איטום גגות, אשר לה צוות מקצועי ומנוסה שיודע לבצע איטום גגות בצורה הטובה ביותר. בין אם אתם בקיץ ורק רוצים לבצע בדיקה שהאיטום במצב טוב, ובין אם יורד עכשיו גשם ואתם מגלים על בשרכם שהאיטום לא מצב טוב – חברת ארגמן איטום גגות תשמח לעזור לכם ולשלוח אליכם אנשי מקצוע שיטפלו בבעיה במהירות וביעילות רבה.

אנא דרגו את המידע

קיבעו שיחת ייעוץ

לקביעת פגישת ייעוץ עם קבלן איטום מוסמך השאירו פרטים.
ארגמן איטום
5.0
מבוסס על 4 ביקורות
powered by Google
Ran RieglerRan Riegler
02:26 30 May 22
iTKor SolutionsiTKor Solutions
17:25 22 Feb 22
חיפשתי שירותי איטום לבית משותף ודרך חיפושים רבים בגוגל הגעתי לארגמן איטום. קבלנו שירותי ייעוץ ולאחר שיחה הנעימה החלטנו לשכור את שירותיו. שירות 5 כוכבים ממליץ בחום.
ברכה מזורברכה מזור
12:06 05 Aug 21
אסי המקסים הגיע אלי לפתור בעיות נזילה, התחשב במצב ועשה עבודה טובה מהירה ומקצועית! תודה לך אסי!
snim 1snim 1
12:50 20 Jul 21
עשו עבודה מדהימה! חבר'ה מקסימים! עשו עבודה איכותית עם מחיר איכותישירות אדיב ואישי ממליץ בחום!
js_loader
אסי ארגמן יועץ איטום גגות

אודות ארגמן איטום

ארגמן איטום הוא עסק משפחתי דור שני באיטום, המתמחה בכל סוגי האיטום למבנים. מאז הקמתנו, אנו מחויבים למתן שירות מקצועי, אמין ואיכותי ללקוחותינו. בזכות המורשת המשפחתית והניסיון הרב שצברנו במהלך השנים. אנו מביאים לכל פרויקט את הערכים והמסורת שהועברו מדור לדור, עם דגש על איכות, מקצועיות ויחס אישי לכל לקוח.

עוד באותו נושא

יציקות בטקל עם ארגמן איטום גגות

כמה יעלה לאטום את הגג?

כשרוצים לאטום את הגג, אנו צריכים להבין כמה קבלן איטום גגות ייקח מאתנו ומה יהיה לגבי מחיר איטום הגג. אם כן אתם צריכים להבין כי העלות של איטום גג תלויה

קרא עוד »
אין יותר מאמרים
Powered by Trust.Reviews
לקוחות ממליצים

יש לכם שאלה?

שאלנו אותנו