קבלן איטום ברחובות

עבודת האיטום המוכרת והנפוצה ביותר היא איטום גגות אבל למעשה, קבלן איטום מקצועי מספק שירותי איטום מקצועיים מגוונים הכוללים איטום קירות חיצוניים, איטום מרתפים, איטום בהתזה, איטום שלילי ועוד. הוא גם מכיר שיטות איטום מתקדמות, מתעדכן בכל החידושים בתחום, כדי לתת ללקוחות שלו את הטוב ביותר ומכיר גם את כל סוגי החומרים המתאימים לעבודות איטום שונות. אז עד כמה חשוב להזמין דווקא קבלן איטום מורשה ומנוסה לביצוע עבודות איטום שונות ומה צריך לדעת, כדי להיות קבלן איטום מומלץ?

קבלן איטום ארגמן איטום גגות

קבלן איטום גגות צריך להיות בעל ניסיון והיכרות יסודית עם פרמטרים מגוונים לביצוע איטום גגות איכותי. ביניהם:

  • סוגי גגות - גג משופע או ישר, גג מוצל או חשוף לשמש, גג בטון, או גג מרוצף ועוד.
  • סוגים של חומרי איטום גגות - יריעות ביטומניות, או חומר איטום אקרילי, זפת חמה או זפת קרה, איטום בחומרים צמנטים ואף איטום גגות בהתזה.
  • יצירת שיפועים מדויקים על הגג - קיים תקן מדויק של שיפועים על הגג, לצורך הזרמת המים לפתחי הניקוז, מניעת היווצרות מים עומדים והגברת יעילות של מערכת האיטום, כמו גם חומרי גלם שונים ליצירת שיפועים על הגג, כמו בטקל, אותו ניתן ליצור באופן יעל רק עם קבלן איטום גגות מוסמך.
  • הכנת הגג לפני איטום - שלב קריטי ביצירת איטום גגות איכותי ועמיד, כולל הסרת אלמנטים קבועים, כמו קולטי שמש ודודי חימום, ניקוי יסודי של הגג, פינוי פסולת, חפצים מיותרים ועוד.
  • הסרת חומרי איטום ישנים - בייחוד כאשר מתכננים להשתמש בחומר איטום שונה מזה ששימש אתכם בפעם הקודמת.

לצד אלמנטים אלה, קבלן איטום גגות מורשה, אמין ומקצועי, נותן אחריות ארוכת טווח על העבודה שלו ומסוגל לספק לכם שירותי איטום חשובים נוספים.

עבודתו של קבלן איטום מרתפים נחשבת מקצועית, מורכבת וחיונית ביותר, גם בהשוואה לעבודות איטום רבות אחרות. הסיבה לכך היא מיקום המרתף - מתחת לאדמה, מתחת למבנה. מים יכולים לחלחל ולחדור למרתפים מהאדמה שמסביב למבנה, אך גם מהמבנה עצמו. בנוסף, בתום תהליך בניית מרתף, כאשר המרתף כבר שקוע באדמה ומוקף בקרקע והמבנה כבר עומד מעליו, תיקון ליקויים באיטום מרתפים הוא מורכב מאוד. לכן, כאשר מבצעים איטום מרתפים, חשוב לבצע את התכנון ואת העבודה לפני תחילת הבנייה. בנוסף, יש לקחת בחשבון מספר גדול של שיקולים ולבצע עבודה מקצועית ברמה גבוהה במיוחד, כדי לספק למרתף מערכת איטום איכותית ועמידה לטווח ארוך, ללא צורך בתיקון ליקויים.

יציקת בטקל היא לא חומר איטום. יחד עם זאת, היא משמשת חלק חשוב במערכת האיטום, בעיקר איטום גגות. לכן יש ליישם יציקת בטקל בעזרת קבלן איטום גגות. אלה הסיבות:

  • יציקת בטקל משמשת לצורך תיקון שיפועים על גג שטוח, או על גג משופע. חישוב השיפויים ויצירת שיפועים מדויקים צריכה להתבצע על ידי קבלן איטום גגות, שהוא מומחה גם ביצירת שיפועים לפי התקן.
  • יציקת בטקל משמשת בסיס להנחת יריעות ביטומניות, אשר משמשות לצורך איטום הגג ולכן - קבלן איטום מקצועי חייב להיות חלק מהפרויקט בכל מקרה.
  • יציקת בטקל מיושמת באופן מקצועי מספקת גם בידוד תרמי איכותי, בתנאי שמיישמים אותה בצורה נכונה, כחלק בלתי נפרד ממערכת האיטום של הגג.
  • יישום נכון של יציקת בטקל מייתר את הצורך בזיפות גגות ואף הלחמה של יריעות ביטומניות, אך כדי ליישם את האלמנטים השונים בצורה יעילה ונכונה, ליצירת מערכת איטום שלמה ותקינה - יש לעשות זאת עם קבלן איטום מקצועי.

איטום שלילי הוא איטום המתבצע מתוך חלקו הפנימי של המבנה, כאשר לא ניתן לבצע את האיטום מבחוץ. למשל כאשר קיים ליקוי באיטום של קירות מרתף בנוי - יש לבצע תיקון באמצעות פעולת איטום שלילי, על ידי איטום בהזרקה למשל, המאפשר להחדיר את חומר האיטום באופן נקודתי אל נקודת הליקוי, בצורה יעילה.

קבלן איטום הוא בעל מקצוע מהשורה הראשונה, שיש לו ידע וניסיון רב, בתכנון, יישום, ביצוע ותיקון, של מערכות איטום שונות במבנים בעלי מאפיינים שונים. חשוב להיעזר בשירותיו של קבלן איטום לצורך ביצוע של עבודות איטום שונות, לצורך קבלת תוצאה מיטבית ושמירה על המבנה לטווח ארוך.

ארגמן איטום מספקים שירותי איטום מגוונים - מקצועיים, על ידי קבלן איטום מורשה ומנוסה. צרו קשר לקבלת מידע נוסף!

5/5 - (1 vote)

קיבעו שיחת ייעוץ

לקביעת פגישת ייעוץ עם קבלן איטום מוסמך השאירו פרטים.
ארגמן איטום
5.0
מבוסס על 4 ביקורות
powered by Google
Ran RieglerRan Riegler
02:26 30 May 22
iTKor SolutionsiTKor Solutions
17:25 22 Feb 22
חיפשתי שירותי איטום לבית משותף ודרך חיפושים רבים בגוגל הגעתי לארגמן איטום. קבלנו שירותי ייעוץ ולאחר שיחה הנעימה החלטנו לשכור את שירותיו. שירות 5 כוכבים ממליץ בחום.
ברכה מזורברכה מזור
12:06 05 Aug 21
אסי המקסים הגיע אלי לפתור בעיות נזילה, התחשב במצב ועשה עבודה טובה מהירה ומקצועית! תודה לך אסי!
snim 1snim 1
12:50 20 Jul 21
עשו עבודה מדהימה! חבר'ה מקסימים! עשו עבודה איכותית עם מחיר איכותישירות אדיב ואישי ממליץ בחום!
js_loader
אסי ארגמן יועץ איטום גגות

אודות ארגמן איטום

ארגמן איטום הוא עסק משפחתי דור שני באיטום, המתמחה בכל סוגי האיטום למבנים. מאז הקמתנו, אנו מחויבים למתן שירות מקצועי, אמין ואיכותי ללקוחותינו. בזכות המורשת המשפחתית והניסיון הרב שצברנו במהלך השנים. אנו מביאים לכל פרויקט את הערכים והמסורת שהועברו מדור לדור, עם דגש על איכות, מקצועיות ויחס אישי לכל לקוח.

עוד באותו נושא

אין יותר מאמרים
Powered by Trust.Reviews
לקוחות ממליצים

יש לכם שאלה?

שאלנו אותנו