איטום גגות במרכז, באזור תל אביב מרכז

בבחירת קבלן איטום בתל אביב, הקפידו לקחת בחשבון את הגורמים הבאים להגברת הביטחון שאתם פונים לקבלן איטום המומלץ:

התמחות בכל הקשור לשירות זה - וודאו שהצוות אליו אתם פונים מוכשר בשירותי איטום גגות בתוך תל אביב .אל תתפתו לפנות לחברה המתמחה בתחום דומה או קשור; זה הכרחי בשביל להבטיח  שבאמת תקבל  צוות מנוסה עם ידע שמתאים לאיטום גגות.

אחריות לגבי העבודה - עקב אי יכולת לבחון האם האיטום בוצע כהלכה עד לאחר בדיקת הצפה  לגג וגשם חזק, חובה שהחברה תהיה עם וותק ארוך בתחום וגם תציג תעודה של קבלן רשום,

נגישות וזריזות – בכל הנוגע לאיטום עניין הזמן הוא קריטי במיוחד  להתמודד עם כל מצב אחר בו האיטום מצריך תשומת לב, חיוני שהחברה תהיה מוכנה לספק את השירות הנדרש בזמן. אתה לא צריך להמתין תקופה ארוכה עד שתקבל שירות.

המחיר - חובה לדון בהיבט העלויות. איטום מקצועי ואיכותי אולי לא זול, אבל בכל זאת משתלם אם תקבלו עבוד טובה, כדי לבחור חברה הוגנת שהתעריפים שלה מתאימים בהתאם למה שהיא מציעה לך.

איך ומה הזמן המומלץ לבצע איטום גגות?

הזמן הטוב ביותר לאיטום גג הוא בדרך כלל בתקופת הקיץ. למרות שניתן לראות סימנים להידרדרות של גג לא אטום בחורף, עדיף לטפל בבעיה שהיא מתחילה. בנוסף, שירותי איטום עשויים לעלות פחות בעונות הקיץ או המעבר. עם זאת, בחירת שיטת האיטום הנכונה היא בעלת חשיבות עליונה. כדוגמה, יריעות ביטומניות, יריעות משוריינות או יריעות  PVC, בחירה מצוינת עבור ערים כמו תל אביב.

לכל שיטת איטום יש יתרונות וחסרונות שונים. אם רוצים לנצל את עונת המעבר או הקיץ על מנת להכין את הגג לחורף, חשוב מאוד להתייעץ עם אנשי מקצוע. כאשר מתייעצים עם אנשי מקצוע, מוסיפים אל מערכת השיקולים את עניין התקציב ואת סוג המבנה. כמו כן, יש להביא בחשבון את סוג הגג: שטוח, גג רעפים, בשיפוע וכן הלאה.

מה הסכנה באיטום לא איכותי?

העדיפות העיקרית צריכה להיות להימנע מאיטום בדרגה נמוכה. מכיוון שהאופציה הזולה בדרך כלל עולה בסופו של דבר יותר, איטום לא איכותי עלול להוביל לנזק מתמשך לגג, לרכוש ולחפצים אישיים. בכל הנוגע לשירותי איטום גגות כמו אלו המוצעים בתל אביב, אין צורך למהר במלאכה. ללא קשר למצב הגג או הבניין שלכם, יש לנו פתרון מושלם עבורכם. כבר למעלה משלושה עשורים שארגמן איטום מספקת מערך שירותי איטום גגות בתל אביב ובסביבתה כגון:

  • עבודות סנפלינג בתל אביב
  • התקנת יריעות ביטומניות
  • איטום גגות מסחריים
  • איטום מרתפים ומקלטים
  • איטום גגות, ועוד הרבה

בדיקת הצפה כלולה במחיר - כדי להבטיח שתוצאת העבודה הייתה משביעת רצון לחלוטין, יש לבצע בדיקת הצפה לאחר סיום. זה לא תמיד חיוני אם נעשה שימוש בחומרים אקריליים, הניסוי עלול לגרום נזק לאיטום. יחד עם זאת, כאשר נעשה שימוש ביריעות ביטומניות לאיטום גג, יש צורך בביצוע בדיקת הצפה כדי לוודא שהאיטום נעשה בצורה מדויקת ואין פגמים. כתוצאה מכך, בסיום העבודה, מומחה יישאר במקום כדי להציף את הגג ולבדוק אם יש נזילות ושיש ניקוז תקין - אשר ישולבו כולם בתג המחיר.

ההמלצות לאיטום לגגות ובידוד גגות מתבצעים בהתאם לאיזור שאתם גרים. אם מדברים על איזורים חמים כמו הדרום מומלץ  להשתמש ביריעות  ביטומניות מסוג APP, באיזורים יותר קרים שהטמפרטורות יכולות להגיע לכיוון ה 0 ואפילו פחות מומלץ להשתמש ביריעות ביטומניות מסוג SBS שהן יותר גמישות ומסוגלות להתמודד גם עם קור, מומלץ להתייעץ עם מומחים בעלי ידע המבינים את המאפיינים המקומיים בשביל להאריך את חיי האיטום של הגג שלך.

רצוי מאוד שלקוחות ינצלו את המחיר הנמוך יותר לאיטום גגות בחודשי הקיץ, במקום לחכות לבוא החורף. הסיבה לכך היא שזה בעייתי לאטום גג רטוב, והזמנת חברת איטום קרוב יותר לחורף תהיה קשה שכן העונה נוטה להיות העמוסה ביותר עבור קבלנים. יתר על כן, אי פתרון רטיבות בגג עלול להוביל להתפוררות קירות, עובש ופטריות, והשלכות לא נעימות אחרות. אז אתה נמצא בתל אביב או במרכז? אם כן, פנו לחברת ארגמן איטום גגות לכל צרכי איטום הגג שלכם! נשמח לעזור.

חוסכים לכם בעלויות – 20% הנחה לאיטום בקיץ

אנחנו מעדיפים שלקוחותינו לא יחכו לחורף כדי לאטום את הגג שלהם. לא רק שבעייתי מאוד לאטום גג שכבר רטוב, אלא שגם איננו מעוניינים שתיתקלו בבעיה שתצריך מכם להזמין חברת איטום גגות במרכז מעכשיו לעכשיו. חשוב שתדעו שהחורף הוא התקופה העמוסה ביותר לקבלני האיטום, לכן כדאי מאוד שתהיו חכמים וכן תזמינו איטום גג בזמן. לפרטים נוספים ולקבלת שיחת ייעוץ בנושא איטום גגות מוזמנים לחייג עכשיו לחברת ארגמן איטום בע"מ . שעות הפעילות של החברה הם בימים:

א'-ה' בין השעות 7:00 ועד 19:00

ו' בין השעות 7:00 ועד 13:00

ש' – סגור

שאלות נפוצות ותשובות לגבי איטום גגות במרכז:

איטום גג יכול להאריך את תוחלת החיים שלו, למנוע נזילות, לשפר את יעילות האנרגיה ולשפר את המראה הכללי שלו. זה גם עוזר להגן על הגג מפני פגעי מזג האוויר, כמו רוח, גשם ושלג, ומונע צמיחת אזוב וחומרים מזיקים אחרים.

חומרי איטום גגות הנפוצים כוללים מוצרים על ביטומן,  כמו יריעות ביטומניות ומוצרים מבוססי אספלט. סיליקון הוא אופציה פופולרית בשל העמידות, הגמישות והעמידות שלו לטמפרטורות קיצוניות וקרני UV.  אקריליק הוא מוצר על בסיס מים שמתייבש במהירות וקל למריחה, בעוד מוצרים על בסיס אספלט מספקים אטימה חזקה ועמידה לאורך זמן.

000 ₪ עד 100,000 ₪  נכון שזה תשובה לא רצינית, השאלה גם לא רצינית! תלוי מה הגודל אם נדרש הכנות לאיטום.מנוף להרים את החומר רוצים סתם לזרוק מספר אז בין 90-120 ₪ רק לעבודת איטום ביריעות ביטומניות.

בעוד שבעל בית יכול לאטום את הגג שלו, מומלץ להזמין קבלן גגות מקצועי לעבודה. איטום גג מצריך אמצעי בטיחות נאותים וציוד מיוחד, לקבלן איטום מקצועי יש את הניסיון והמומחיות לבצע את העבודה בצורה נכונה.

התקופה הטובה ביותר בשנה לאיטום גג היא בחודשים החמים, כאשר מזג האוויר יבש והטמפרטורות נוחות לעבודה. זה מאפשר לאיטום להתייבש כראוי ומבטיח שהגג מוגן מפני פגעי מזג האוויר.

אנא דרגו את המידע

קיבעו שיחת ייעוץ

לקביעת פגישת ייעוץ עם קבלן איטום מוסמך השאירו פרטים.
ארגמן איטום
5.0
מבוסס על 4 ביקורות
powered by Google
Ran RieglerRan Riegler
02:26 30 May 22
iTKor SolutionsiTKor Solutions
17:25 22 Feb 22
חיפשתי שירותי איטום לבית משותף ודרך חיפושים רבים בגוגל הגעתי לארגמן איטום. קבלנו שירותי ייעוץ ולאחר שיחה הנעימה החלטנו לשכור את שירותיו. שירות 5 כוכבים ממליץ בחום.
ברכה מזורברכה מזור
12:06 05 Aug 21
אסי המקסים הגיע אלי לפתור בעיות נזילה, התחשב במצב ועשה עבודה טובה מהירה ומקצועית! תודה לך אסי!
snim 1snim 1
12:50 20 Jul 21
עשו עבודה מדהימה! חבר'ה מקסימים! עשו עבודה איכותית עם מחיר איכותישירות אדיב ואישי ממליץ בחום!
js_loader
אסי ארגמן יועץ איטום גגות

אודות ארגמן איטום

ארגמן איטום הוא עסק משפחתי דור שני באיטום, המתמחה בכל סוגי האיטום למבנים. מאז הקמתנו, אנו מחויבים למתן שירות מקצועי, אמין ואיכותי ללקוחותינו. בזכות המורשת המשפחתית והניסיון הרב שצברנו במהלך השנים. אנו מביאים לכל פרויקט את הערכים והמסורת שהועברו מדור לדור, עם דגש על איכות, מקצועיות ויחס אישי לכל לקוח.

עוד באותו נושא

איטום ביריעות ביטומניות

איטום ביריעות ביטומניות

דברים שחשובים לדעת על איטום ביריעות ביטומניות איך מיישמים איטום גגות ביריעות ביטומניות? יריעות ביטומניות לאיטום גגות איטום יעיל בעזרת יריעות ביטומניות על הגג הכנה לקראת יישום איטום ביריעות ביטומניות

קרא עוד »
אין יותר מאמרים
Powered by Trust.Reviews
לקוחות ממליצים

יש לכם שאלה?

שאלנו אותנו