הסוד של איטום גגות ביריעות ביטומניות?

דברים שחשובים לדעת על איטום גגות ביריעות ביטומניות

היריעות ביטומניות הן דרך הכי פופולרית ויעילה לאיטום הגג שלכם. הם נבחרים על ידי קבלני איטום כסוג האיטום המומלץ ביותר בשל עמידותם ועמידותם בתנאי מזג אוויר קיצוניים, כמו גם נזקים מכניים. לאחר ההתקנה, תהיו חופשיים מהטרחה של טיפולי תחזוקה שוטפים או הלבנת הגג לאחר האיטום. במאמר זה, נסקור מקרוב מדוע יריעות ביטומן הן הבחירה הטובה ביותר לאיטום הגג שלך. המשמעות היא שהגג שלכם יהיה מוגן לאורך שנים, כך שלא תצטרכו לחשוש שהן ייפגעו או יישחקו עם הזמן. וגם שקט נפשי ויחסוך לכם הרבה כסף בטווח הארוך.

יתרון גדול נוסף של שימוש בהן לאיטום הגג שלך הוא שהן תחזוקה נמוכה. בניגוד לשיטות איטום אחרות, לא תצטרכו לדאוג מטיפולים תכופים או הלבנת הגג לאחר האיטום בזפת. הסיבה לכך היא שהיריעות הביטומניות נועדו להחזיק מעמד לאורך שנים ללא צורך בתחזוקה נוספת. זה יחסוך לך זמן וכסף, כמו גם להפחית את הלחץ של הצורך לתחזק כל הזמן את הגג שלך.

תהליך ההתקנה  לא פשוט ומצריך ידע מקצועי רב וגם תעודת קבלן רשום באיגוד קבלני ישראל. משך זמן הביצוע יכול להימשך מספר ימים או שבועות תלוי בגודל הגג, את היריעות מחמים בעזרת ברנר אש בלחץ גבוה. את היריעות פורסים על הגג בחפיפה של 10 ס"מ  וכמובן שמתחילים את הפריסה מהמרזב, אחרי פריסת היריעות מגלגלים אותם תך כדאי חימום ומתיכם את הביטומן. את התפרים של היריעה מחממים בנפרד.

לסיכום  ישנן סיבות רבות לכך שיריעות ביטומניות הן הבחירה הטובה ביותר לאיטום הגג שלכם. הם עמידים, תחזוקה נמוכה, יוצרים בידוד בגלל חומר ההגנה הלבן (אגריגט). בין אם אתם אוטמים את הגג שלכם בפעם הראשונה ובין אם אתם מחפשים תחליף לשיטת איטום ישנה יותר,  היריעות  יספקו את הדרך הנכונה. הם יספקו הגנה לאורך זמן לגג שלכם, ותוכלו ליהנות משקט נפשי בידיעה שהגג שלכם מוגן מפני פגעי מזג האוויר. אז למה לחכות? התחל לאטום את הגג שלך עם יריעות ביטומניות עוד היום!

שאלות נפוצות ותשובות לגבי איטום גגות ביריעות ביטומניות:

יריעות ביטומניות הן סוג של חומר איטום גגות בעיקר נגד חילחול מים למבנה העשוי מחומרים ביטומנים. הם משמשים להגנה על גגות מתנאי מזג אוויר קיצוניים, כולל חום, קור ולחות, כמו גם נזקים מכניים. הם גם נבחרים בגלל העמידות שלהם ודרישות התחזוקה הנמוכות שלהם.

יריעות ביטומניות עמידות להפליא ונועדו להחזיק מעמד לאורך שנים ללא צורך בתחזוקה נוספת. הם עמידים בפני תנאי מזג אוויר קיצוניים ונזק מכני, מה שהופך אותם לאפשרות ארוכת טווח לאיטום הגג שלך.

תהליך ההתקנה של יריעות ביטומניות מצריך ידע. ולא תיתן לעשות אותו ללא קבלן איטום מקצועי, כמו איטום בפוליגג שהוא חומר אקרילי שניתן לאטום לבד (לא מומלץ)

היתרונות של שימוש ביריעות ביטומניות לאיטום גגות כוללים עמידות, דרישות תחזוקה נמוכות, התקנה מהירה וקלה, חסכוניות וידידותיות לסביבה.

כן, יריעות ביטומניות הן ידידותיות לסביבה מכיוון שהן עשויות מחומרים בני קיימא וניתנות למחזור בסוף מחזור החיים שלהן.

יריעות ביטומניות יקרות יחסית לשיטות איטום אחרות ומציעות הגנה לאורך זמן לגג שלכם. לאורך זמן, החיסכון בעלויות מדרישות התחזוקה הנמוכות ותוחלת החיים הארוכה של היריעות הופכים אותה לאופציה חסכונית לאיטום הגג שלך.

אנא דרגו את המידע

קיבעו שיחת ייעוץ

לקביעת פגישת ייעוץ עם קבלן איטום מוסמך השאירו פרטים.
ארגמן איטום
5.0
מבוסס על 4 ביקורות
powered by Google
Ran RieglerRan Riegler
02:26 30 May 22
iTKor SolutionsiTKor Solutions
17:25 22 Feb 22
חיפשתי שירותי איטום לבית משותף ודרך חיפושים רבים בגוגל הגעתי לארגמן איטום. קבלנו שירותי ייעוץ ולאחר שיחה הנעימה החלטנו לשכור את שירותיו. שירות 5 כוכבים ממליץ בחום.
ברכה מזורברכה מזור
12:06 05 Aug 21
אסי המקסים הגיע אלי לפתור בעיות נזילה, התחשב במצב ועשה עבודה טובה מהירה ומקצועית! תודה לך אסי!
snim 1snim 1
12:50 20 Jul 21
עשו עבודה מדהימה! חבר'ה מקסימים! עשו עבודה איכותית עם מחיר איכותישירות אדיב ואישי ממליץ בחום!
js_loader
אסי ארגמן יועץ איטום גגות

אודות ארגמן איטום

ארגמן איטום הוא עסק משפחתי דור שני באיטום, המתמחה בכל סוגי האיטום למבנים. מאז הקמתנו, אנו מחויבים למתן שירות מקצועי, אמין ואיכותי ללקוחותינו. בזכות המורשת המשפחתית והניסיון הרב שצברנו במהלך השנים. אנו מביאים לכל פרויקט את הערכים והמסורת שהועברו מדור לדור, עם דגש על איכות, מקצועיות ויחס אישי לכל לקוח.

עוד באותו נושא

איטום ביריעות ביטומניות

איטום ביריעות ביטומניות

דברים שחשובים לדעת על איטום ביריעות ביטומניות איך מיישמים איטום גגות ביריעות ביטומניות? יריעות ביטומניות לאיטום גגות איטום יעיל בעזרת יריעות ביטומניות על הגג הכנה לקראת יישום איטום ביריעות ביטומניות

קרא עוד »
אין יותר מאמרים
Powered by Trust.Reviews
לקוחות ממליצים

יש לכם שאלה?

שאלנו אותנו